Veelgestelde vragen


Hier vindt u alle antwoorden op veelgestelde vragen over:
Alle overige vragen vindt u hieronder:

Kan ik mijn 'gast-account' omzetten naar een 'klant-account'?
Klik op 'Wachtwoord vergeten' en u ontvangt een e-mail met daarin een wachtwoordherstel-link. Hiermee kunt u een wachtwoord instellen en, in dit geval, een wachtwoord creëren waarmee u vervolgens kunt inloggen. Uw 'gast-account' wordt automatisch omgezet naar een 'klant-account'. Eerder geplaatste orders worden vervolgens ook gekoppeld aan dit 'klant-account'.

Wat is de houdbaarheidsdatum van de producten?
Wij bestellen wekelijks of maandelijks nieuwe voorraad. De houdbaarheidsdatum ligt daarom over het algemeen ver genoeg in de toekomst. Wij staan voor een hoge kwaliteit en zijn geen outlet waar producten die over de datum zijn gedumpt worden. Omdat niet elk product dezelfde omloopsnelheid heeft, controleren we 3 keer per jaar de voorraad en halen we indien nodig producten uit onze voorraad.  

Hoe bestel ik grotere aantallen producten?
Mocht u grotere aantallen van bepaalde producten willen bestellen en deze zijn niet op voorraad in de shop, dan kunt u ons dit altijd even tijdig per email of telefonisch laten weten. Wij nemen deze dan mee in in de bestelling bij onze leveranciers en laten u direct weten wanneer ze binnen zijn.

Waarom kan ik een bepaald product niet bestellen?

Wij leveren alle producten uit onze eigen voorraad. Zo kunnen wij garanderen dat uw bestelling snel en compleet verzonden wordt. U kunt van een product maximaal het aantal stuks bestellen dat wij op dat moment op voorraad hebben. In de meeste gevallen wordt de voorraad binnen 1 tot 2 dagen weer aangevuld. Als u de mailoptie onderaan de productpagina gebruikt laten wij u weten als het artikel er weer is.

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet klopt?
Wij streven ernaar alle bestellingen foutloos in te pakken en te verzenden. Als uw bestelling niet klopt, dan kunt u contact opnemen met onze Klantenservice. Wij streven er naar altijd binnen één werkdag te reageren.

Kan ik de producten afhalen?

Nee, alle producten worden uitsluitend verzonden via een centraal magazijn. Er is daar geen directe verkoop mogelijk of toegestaan.

Zijn de producten getest op dieren?
Nee, de producten die wij verkopen zijn niet getest op dieren.

Zijn de producten origineel?
Ja, alle producten die wij aanbieden zijn origineel. Er worden nooit imitatieproducten verkocht. Zo weet u zeker dat u de kwaliteit krijgt die u mag verwachten.

Kan ik een allergische reactie krijgen van natuurcosmetica?
Alle producten zijn allergie getest. Hoewel het zelden gebeurt, kan het altijd voorkomen dat men allergisch is voor en bepaald kruid of plant of ander ingrediënt. Wanneer men veel medicijnen gebruikt of een operatie gehad heeft of en chemokuur ondergaat kan er niet worden ingestaan voor een eventuele lichte reactie. Wanneer dit voorkomt graag even om advies vragen. Wij raden in dit geval aan, het eerst te testen aan de binnenkant van de elleboog, een relatief gevoelig gedeelte van de huid, om te kijken of er een reactie volgt.

Waarom werkt het pompje van de airless dspenser niet?
Het pompje van een Airless Dispenser doet het eigenlijk altijd na een paar keer pompen. Als dit niet het geval is, is het meestal eenvoudig op te lossen. Schudt de flacon een aantal keren en druk zo vaak op het pompje totdat de lotion er uit komt. Soms is het wel 10-20x nodig, maar als het pompje het eenmaal doet, blijft hij het ook doen.