Retourneren


Kan ik een product retourneren?

U kunt een product retourneren als u dat binnen 30 dagen na aankoop aan onze klantenservice meldt. Meld altijd vooraf aan onze Klantenservice dat u een product retour wilt sturen. Indien gewenst, kunt u ook dit modelformulier gebruiken.

De verzendkosten voor de retourzending zijn voor uw rekening.

Hoe kan ik een product ruilen?
Als u onverhoopt het verkeerde product heeft besteld, kunt u het product ruilen als u dat binnen 30 dagen na aankoop aan onze klantenservice meldt. U kunt vervolgens zelf het juiste product of producten bestellen in onze webshop. Meld altijd vooraf bij onze Klantenservice dat u een product wilt ruilen.

De verzendkosten voor de retourzending zijn voor uw rekening.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?
De Groene Drogist vergoedt alle betalingen van u als consument, inclusief eventuele leveringskosten door ons in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop u ons de herroeping meldt. Tenzij wij aanbieden het product zelf af te halen, mogen wij wachten met terugbetalen tot wij het product hebben ontvangen of tot u aantoont dat u het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De Groene Drogist gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat u heeft gebruikt, tenzij u instemt met een andere methode. De terugbetaling is voor u geheel kosteloos.

Ik heb een verkeerd product ontvangen
Als een product geruild moet worden door een fout van ons, bijvoorbeeld als er een verkeerd product is gestuurd, of door een defect aan een product, dan zijn de verzendkosten (retour + opnieuw verzenden) uiteraard voor onze rekening.

Ik heb een vraag over ruilen of retourneren
Heeft u vragen over de mogelijkheid tot ruiling of retourneren van een product? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij streven ernaar uw vraag direct te beantwoorden, dat lukt niet altijd, maar u kunt uiterlijk binnen één werkdag een reactie van ons verwachten.