Vandaag besteld, maandag verzonden

Retourneren


Kan ik een product ruilen of retourneren?

U kunt een product altijd ruilen of retourneren als u dat binnen 30 dagen na aankoop aan onze klantenservice meldt. Indien gewenst kunt u ook dit modelformulier gebruiken, alleen per email is ook voldoende. Bij ruilen bestelt u zelf vervolgens het juiste product.

Ruilen of retoursturen is mogelijk, we hebben daarvoor een paar eenvoudige spelregels:
- De verzendkosten voor de retourzending zijn voor uw rekening.
- Verleende kortingen en/of niet betaalde verzendkosten worden automatisch verrekend.
- Beschadigde, geopende of gebruikte producten/verpakkingen worden slechts deels vergoed.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?
De Groene Drogist vergoedt alle betalingen van u als consument, inclusief eventuele leveringskosten door ons in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop u ons de herroeping meldt. Tenzij wij aanbieden het product zelf af te halen, mogen wij wachten met terugbetalen tot wij het product hebben ontvangen of tot u aantoont dat u het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De Groene Drogist gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat u heeft gebruikt, tenzij u instemt met een andere methode. De terugbetaling is voor u geheel kosteloos.

Ik heb een verkeerd product ontvangen
Als een product geruild moet worden door een fout van ons, bijvoorbeeld als er een verkeerd product is gestuurd, of door een defect aan een product, dan zijn de verzendkosten (retour + opnieuw verzenden) uiteraard voor onze rekening.

Ik heb een vraag over ruilen of retourneren
Heeft u vragen over de mogelijkheid tot ruiling of retourneren van een product? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij streven ernaar uw vraag direct te beantwoorden, dat lukt niet altijd, maar u kunt uiterlijk binnen één werkdag een reactie van ons verwachten.