Hoe kunnen we je vandaag helpen?
Heb je vragen? Neem contact op!

Heb je vragen? Neem contact op!

Op de dag dat je pakket of buspakje door ons wordt verzonden, ontvang je een email met alle Track&Trace informatie waarmee je je bestelling kan volgen.
We zijn per 1 oktober 2025 gestopt met het aanbieden van de Webshop Giftcard en de VVV-Card.
De voor die datum naar een De Groene Drogist e-Card omgewisselde Webshop Giftcards, kunnen uiteraard nog gewoon bij ons ingewisseld kunnen worden.
Als je ons het (hele lange) kaartnummer van je Groene Drogist e-Card via het onderstaande contactformulier stuurt, wisselen wij de kaart voor je in en ontvang je van ons een kortingscode ter waarde van het op de kaart openstaande bedrag.
Je kan een 'ander afleveradres' opgeven. Dit kan ook een werkadres zijn. Als je naar een werkadres verzendt, vermeld dan ook ALTIJD de bedrijfsnaam. Als je dit vergeet, levert de bezorger het pakketje niet af en komt het retour en betaal je 2 x verzendkosten.
Alleen met PostNL is het mogelijk om je bestelling naar een postbus te laten versturen.
Als je betaling niet gelijk de eerste keer lukt kan je deze alsnog eenvoudig betalen. De bestelling en de producten blijven 24 uur voor je gereserveerd. Als je inlogt kan je in "Mijn account" je bestelling opzoeken betalen. Je ontvangt ook altijd een betalingslink van MultiSafepay waarmee je de bestelling alsnog kunt betalen.
We versturen altijd een bevestiging van je bestelling en een bevestiging van je betaling.
1. Controleer of onze email in je spambox terecht is gekomen. Om te voorkomen dat onze emails in je spam-box komen, kan je ons emailadres als contact toevoegen in het adresboek van je emailprogramma.
2. Je hebt bij het invoeren van je klantgegevens een tikfout gemaakt in je e-mailadres. Als je ons het juiste emailadres mailt, dan sturen we je de bevestiging en Track&Trace informatie alsnog toe.
Klik op Wachtwoord vergeten en je ontvangt een e-mail met daarin een wachtwoordherstel-link. Hiermee kan je een wachtwoord instellen en, in dit geval, een wachtwoord creëren waarmee je vervolgens kan inloggen. Je 'gast-account' wordt automatisch omgezet naar een 'klant-account'. Eerder geplaatste orders worden vervolgens ook gekoppeld aan dit 'klant-account'.
Hoewel het zelden gebeurt, kan het altijd voorkomen dat je allergisch bent voor en bepaald kruid of plant of ander ingrediënt. Wanneer je medicijnen gebruikt of een operatie hebt gehad heeft of en chemokuur ondergaat kan er niet worden ingestaan voor een eventuele reactie. Wanneer dit voorkomt graag even om advies vragen. Wij raden je altijd aan, het product eerst te testen aan de binnenkant van de elleboog, een relatief gevoelig gedeelte van de huid, om te kijken of er een reactie volgt.
Wij streven naar 100% tevredenheid van onze klanten. Staat je antwoord er niet bij of is er onverhoopt toch iets niet goed gegaan, laat het ons weten, dan lossen wij het voor je op.
Maandag t/m vrijdag
van 10:00 tot 17:00
Email ons
Socials
Linieweg 46
3831WB Leusden
Nederland
BTW NL860438454B01
KvK 75909898 Gooi-, Eem- en Flevoland